czwartek, 27 sierpnia 2015

#1 GOODBAY HOLIDAY | Zakupy szkolne

Cześć i czołem! 
Wakacje, jak co roku, bardzo szybko minęły. Rok szkolny 2015/2016 nieubłaganie zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim wiele nowych wyzwań i obowiązków. 
Znów czeka nas 10 miesięcy ciężkiej pracy, dlatego warto byłoby się do nich dobrze przygotować.

Jest 27 sierpnia, a więc do końca wakacyjnej laby pozostało już niewiele czasu. 
Za kilka dni zabrzmi pierwszy dzwonek, a my pożegnamy beztroskie lenistwo i wrócimy do szkolnej rzeczywistości. 
Z tej racji przygotowałam kilka części dobrze Wam znanej serii BACK TO SCHOOL.
Dzisiaj pokażę Wam, co ostatnio udało mi się kupić do szkoły. 

1. Zeszyty
Tym razem wybrałam wzory, które w szczególności przykuły moją uwagę. Oczywiście jest ich o wiele więcej, ale te podobają mi się najbardziej.
Wszystkie zeszyty kupiłam w Biedronce.




2. Plecak
Długo szukałam odpowiedniego, aż w końcu upolowałam ten. Jest o tyle praktyczny, że posiada kilka pojemnych kieszeni. Poza tym spodobało mi się zestawienie tych dwóch kolorów. 
Plecak kupiłam w 50 Style'u za 100zł.




3. Torba
Mimo że stawiam na wygodę, ta torba mnie urzekła. Jest wykonana ze skóry, wydaje się być solidna. Po włożeniu do środka książek sprawia wrażenie prostokątnego pudełka. Wybrałam pasujący do wszystkiego czarno-biały wzór.
Możecie ją znaleźć na Allegro za 120zł.


  
 4. Karteczki samoprzylepne i kolorowe zakreślacze
W moim przypadku nauka przy użyciu jaskrawych kolorów jest bardzo skuteczna. Te rzeczy z pewnością przydadzą się wszystkim wzrokowcom! 
Nabyłam je w miejscowej księgarni.



 5. Zestaw małego plastyka
A teraz coś dla wszystkich artystów-amatorów, czyli artykuły na lekcje plastyki! 
Blok rysunkowy, milimetrowy, kolorowy, techniczny, a także plastelinę i pastele dostaniecie w każdym kiosku.






To wszystko, co udało mi się dotychczas zakupić.




______________________________________

 • A Wy już po zakupach?
 • Jak korzystacie z ostatnich dni wolności?

24 komentarze:

  1. Ja już wszystko zakupiłam, a ostatnimi chwilami wakacji cieszę się z przyjciółką które dzisiaj do mnie przyjeżdża :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plecak! *.*
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna torba :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny plecak! :)
    Ja staram się odpocząć, bo w ogóle nie odpoczęlam haha :D

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W Biedronce mają najładniejsze zeszyty!
    Torba bardzo mi się podoba! Też miałam ją kupić, jednak bardziej zauroczył mnie plecak z Zalando. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że zakupy pełną para ! :D Powodzenia w szkole ;)
    Mój Blog <--- Zapraszam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia! :)
    Mam podobny post :)
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zeszyty! :) Ja też już jestem przygotowana do szkoły, ale nie psychicznie...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kilka rzeczy jeszcze do kupienia :) super plecak!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy zwłaszcza plecak mi się spodobał :)
    Ja już po zakupach, ostatnie dni spędzam z konikami :))
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się plecak :D mi jeszcze brakuje niektórych rzeczy do szkoły.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam na szczęście jeszcze miesiąc wakacji, więc nie muszę się martwić wyprawką xD
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba Nike świetna :)

    Kochana poklikasz w linki w poniższym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torba, mega mi się podoba :D
    Super post ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torba jest na prawdę ładna , aż lecę zobaczyć na allegro ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna torba :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna torba, u mnie też post z zakupami :)

    Dziękuje za komentarz! Każdy kolejny komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę sukcesów w nwym roku szkolnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze mam wakacje, ale już tęsknię za zajęciami!<3
    zapraszam również do mnie. właśnie dodałam post i bedzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*

    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń