niedziela, 23 sierpnia 2015

O MNIE | welcome to my world

Hejka! Witam Was na moim blogu.
Długo myślałam nad tym, aby go założyć, jednak zawsze odkładałam to na później. Ale oto i on - mój pierwszy post! 
Na początku wypadałoby więc napisać coś o sobie.









1. Jak mam na imię?
Mam na imię Kamila, jednak wolę, gdy znajomi mówią mi po prostu Kama.





 

2. Ile mam lat? 
W marcu skończyłam 15 lat.

  

 


 

3. Gdzie mieszkam? 
Jestem z małej miejscowości na Podkarpaciu. 





 

4. Czym się interesuję?
Moją największą pasją jest siatkówka. Poza tym interesuję się też kilkoma innymi dyscyplinami. Lubię tańczyć, uprawiać sporty, pisać oraz czytać.




 

5. O czym będzie blog?
Będzie to blog lifestyle'owy. Nie chcę ograniczać się do jednego tematu, postaram się pisać o wszystkim co lubię i co mnie interesuje.













  


Przepraszam za jakość tych zdjęć, ale wszystkie fotki były robione telefonem. 



Zostawcie komentarz czy Wam się podoba. Do napisania! :)
________________________________________________

Jak Wam mijają wakacje?
Przygotowani do szkoły?

22 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia :) zachęcam do obserwacji mojego bloga :)

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :)
    Mogłam się dowiedzieć o Tobie wielu rzeczy :)
    Masz prześliczne włosy!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne masz włosy, zazdroszczę. :(
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne wlosy!
    Byłabym wdzięczna za poklikanie u mnie w linki.
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne włosy ! :)
    Poklikałabyś u mnie w linki w najnowszym poście ? :) Będę wdzięczna:*
    Może wspólna obserwacja?:) Daj znać, a na pewno się odwdzięczę:)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post jak na początek ;) powodzenia w prowadzeniu bloga!
    Śliczne zdjęcia.
    Mam radę: na komentarze odpisuj nie u siebie, ale u kogoś na blogu :)
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pierwszy post ! Mam nadzieję, że pokochasz blogowanie i stanie się to nieodłączną częścią Twojego życia ! :)
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, życzę powodzenia :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to witamy w sferze blogspota! Mam nadzieję, że Ci się tu spodoba, a pisanie postów będzie dla Ciebie przyjemnością! Świetne zdjęcia :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, już nie mogę się doczekac następnego postu :*


    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam na blogu ;)
    Śliczne zdjęcia!

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Siemka twój komentarz wygrał moją zabawe wystarczy ze mnie zaobserwujesz i zostanie podany link do twojego bloga :)

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia! Też bardzo lubię grać w siatkówkę :)

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również uwielbiam siatkówkę <3
    I powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie, powodzenia w dalszym prowadzeniu loga ;*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w blogowaniu :*
    zapraszam do zaobserwowania -> zagulaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń